Magaxin

Sådan kan du booste salget i din butik

Artiklen er sponsoreret.

Der er mange butikker om at dele Strøget, hvoraf det er vigtigt at have det rette blikfang til at fange de potentielle kunder, der spadserer rundt. En tøjbutik er ikke bare en tøjbutik, men skal derimod udstråle noget helt særligt, for at lokke en forbipasserende ind forbi. Dette kan både være gennem reklame ude foran butikken, men også reklame foretaget på sociale medier eller aviser, som gør kunder opmærksomme på, at butikken faktisk eksisterer.

Reklamér med de rette skilte foran din butik

Er du en af de mange butiksejere, har du unægteligt kløet dig selv frustreret i håret over, hvad det kan være, at butikken overfor måske har væsentligt flere kunder end dig. Måske det er på tide, at skaffe en Skilteholder, som kan prydes med dagens tilbud, eller som gør opmærksom på nye varer, som kunne være interessante for fodgængerne på Strøget. Af og til kræver det blot en god pris, eller de rette procenter for at lokke kunderne til, og give dem nys om din forretning.

Brug medierne til at fange kundernes opmærksomhed

Vi må samtidig erkende, at det ikke altid er muligt at køre vilde tilbud for at lokke kunder til, selvom det kunne være en fordel. Udover at brande din virksomhed med skilte foran butikken, er det også en god idé at nå ud til kundemålgruppen gennem medierne. Vi lever i en digitaliseret tid, hvoraf mange butikker efterhånden er hoppet med på bølgen om at oprette diverse sociale medie-profiler til deres virksomheder. Dette kunne også være en god mulighed for dig, hvoraf du ville kunne interagere med dine kunder, og høre deres feedback på produkter, som de har købt. Derudover er det en god måde at nå en bredere målgruppe i form af en større radius. Brug kontoen, eller dine konti, til at gøre kunder opmærksomme på nye varer og eventuelt kommende tilbud. 

Kommentarer